2013. szeptember 8., vasárnap

Monmouthshire show and happy 19th birthday!:D

Na, ugye múlthéten itt volt Nikki anyukája, és elmentünk Monmouthshire-be egy show-ra. Ilyen vásárféleség volt, mint otthon például az ónodi vásár, csak mégis kicsit másabb, Először is nem volt ingyenes a belépés, másodszor pedig kisebb volt, de szervezettebb. Volt ott is lóverseny, kutyaverseny, rengeteg állat, főleg bárányok, kecskék, tehenek. Őket is minősítették és azok a  tulajdonosok kaphattak szalagot, akiknek, csúnyán szólva " jó minőségűek ", egészségesek a bárányai. Tehát jó tenyészetből valók. Megszámlálhatatlan mennyiségű bárányt láttunk, életemben nem láttam még ennyit. És rengeteg fajta.Nem s tudtam, hogy ennyire sokféle van.Ismét tanultam valamit aznap. Valamint voltak zenészek, kórusok, bűvészek, ( a kedvencem Mr. Alexander volt, egy öreg bácsika :) ) kézművesek stb. Nagyon élveztük, főleg a kutyaversenyt. Jane néni ( Nikki anyukája) nagyon nagyon aranyos, szerettem vele beszélgetni.Vagány nő. Ittunk cidert ( csak kóstolót ), ami ilyen almából készült alkoholos ital, de borzasztó erős volt. :D És az édességvásárlás sem maradhatott ki, természetesen. :) Mindent összevetve, király nap volt.

E hét kedden meg szüli-szülinapom voolt! Csatlakoztam a 19 évesek klubjához. Öregszem.:( Az aznap reggelem döcögősen indult  a szülőkkel, mert Sophienak aznap kezdődött a suli, de Erinnek meg csak csütörtökön, így pár nappal előtte nem tudtuk eldönteni, mi legyen. De mivel Chris egy két hete kitekerte a bokáját sajnos ,így itthon volt az utóbbi időben, és azt mondta teljesen oké, ha szabadnapom van. Erről azonban Nikki nem tudott, hogy mégiscsak lesz, így reggel össze-vissza kapkodtuk a fejünket, hogy mi? hogy? Mindenki félreértette egymást tehát, ami okozott egy kis kellemetlenséget, de hamar megoldódott. Cardiffban töltöttük a napot, és vittük magunkkal Erint is. Szupi volt. Ellátogattunk a Hollisterbe, ami egy nagyon nagyon drága, de borzasztónépszerű és király bolt itt. A lányok kedvence. :) Csak "csorgattuk a nyálunkat". Úgyhogy van mire spórolni.:D Egy drága csokiboltba is betértünk, ahol olyan rendes volt az eladó srác, hogy szülinapom alkalmából megkínált mindhármunkat csokikával. Hmm, isteni volt.
A szokásos Pizzahut-ot sem hagytuk ki, mentünk meglátogatni a kedvenc pincérünket haha. :D Legalábbis, az én kedvencemet. :P A család itthon pedig, tortával, meg ajándékokkal fogadott, nagyon éééédesek voltak, énekeltek is nekem. Tisztára zavarban voltam. :)

Facebookon benne vagyok egy " au-pair in Cardiff " csoportban, ahol találtam egy erdélyi au-pairt. Úgyhogy   végre tudok kivel magyarul beszélni, aki szintén au-pair. :)

Ma lustulós/filmezős napot tartok, mert szabinapos vagyok. Jó kicsit kikapcsolni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése